Știri - Angajări, cariere

Pagina 66 din 82« Știri mai noi1 ... 6465666768 ... 82Știri mai vechi »

24Feb.2022

Angajări - Șef Secție (Reparații Auto)

ANUNȚ
privind concursul pentru ocuparea postului vacant de
Șef Secție (Reparații Auto) cod C.O.R.: 121903

Numărul și nivelul posturilor scoase la concurs: 1 post de conducere
Denumirea postului pentru care se organizează concursul: Șef Secție (Reparații Auto).

Structurile în cadrul cărora se află aceste posturi: Direcția Tehnică
Durata C.I.M. și durata timpului de muncă: Nedeterminată, 8 ore/zi.
a) Documentele solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs:
• CV redactat în limba română și cerere de angajare (original);
• Act de identitate (copie simplă);
• Acte de studii/acte formare profesională (copie simplă) precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de societate;
• Documente doveditoare ale activității (carnet de muncă/adeverințe vechime/extras Revisal - copie simplă);
• Cazier judiciar (original);
• Adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare (original), eliberată cu cel mult 2 luni anterior derulării concursului de către către unitățile abilitate;
Locul de depunere a dosarului de concurs: Sediul CT BUS S.A Constanța – Serviciul Resurse Umane Salarizare
Datele de contact ale persoanei care asigură secretariatul comisiei de concurs:
Nume și prenume: Popa Gabriela Niculina
Telefon: 0241/618581, interior Birou Resurse Umane

b) Condițiile generale necesare ocupării postului:
▪ cetățenie română;
▪ cunoașterea limbii române, scris și vorbit;
▪ vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
▪ stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate cu cel mult 2 luni anterior derulării concursului;
▪ candidatul să nu fi fost condamnat definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar l-ar face incompatibil cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
c) Condițiile specifice:
▪ Studii: Studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul tehnic (electric, mecanic, electromecanic, electrotehnică, electronică, autovehicule rutiere, instalatii si echipamente portuare, tehnologia sudării);
▪ Experientă: minim 5 ani în activități de coordonare și organizare de activități de întreținere și reparații a mijloacelor de transport;
▪ Abilități de comunicare clară, concisă și convingătoare atât verbal cât și în scris;
▪ Cunoașterea unei limbi de circulație internațională;
▪ Abilități manageriale, de mediere și lucru în echipă.

d) Tipul probelor de concurs, data, locul si ora desfășurării acestora:
Nr.
crt.
Tipul probeiLocul desfășurăriiDataOra începerii
1Proba scrisăSediul CT BUS S.A.11.03.202210:00
2InterviulSediul CT BUS S.A.16.03.202210:00

Bibliografia:

- RNTR 1;
- RNTR 9;
- Legea nr. 92/2007 a serviciilor publice de transport persoane în unitățile administrative-teritoriale;
- Regulament nr. 1370/2007 privind serviciile publice de transport feroviar și rutier de călători;
- Contractul de servicii publice nr. 215993/01.11.2021 aprobat prin HCL 362/2021 http://www.primaria-constanta.ro/consiliul-local/hotarari-de-consiliu;
- OSGG nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităților publice;
- Legea nr. 99/2016 privind achizițiile sectoriale;
- Codul Muncii – Titlul III Timpul de muncă și timpul de odihnă;
- Legea nr. 319/2006 a securității și sănătății în muncă.

Candidații vor include în dosarul depus în vederea participării la concurs o declarație de intenție cu tema “Eficientizarea activității Secției de Reparații Auto a CT BUS S.A.”, declarație ce va fi analizată de membrii comisiei cu ocazia probei interviului. Declarația se va depune în plic sigilat, urmând a fi deschisă doar pentru candidații care se califică pentru proba interviului.


e) Calendarul de desfăşurare a concursului:
Nr.
crt.
Tipul probeiTermene
1Depunerea dosarelor de concurs07.03.2022
2Datele de desfăşurare a probelor de concursConform lit. d)
3Termenul în care se afişează rezultatele pentru proba scrisă/practicaMaxim 1 zi după susținerea probei scrise
4Data la care se afişează rezultatele pentru interviu16.03.2022
5Termenul în care se pot depune contestaţiileMaxim 1 zi lucrătoare de la afișarea rezultatelor probei scrise
6Termenul în care se afişează rezultatele finale16.03.2022

Serviciul Resurse Umane

joi, 24 februarie 2022


18Feb.2022

Angajări - Șef Serviciu Achiziții-Aprovizionare

ANUNȚ
privind concursul pentru ocuparea postului vacant de
Șef Serviciu Achiziții-Aprovizionare cod C.O.R.: 121901

Numărul și nivelul posturilor scoase la concurs: 1 post de conducere
Denumirea postului pentru care se organizează concursul: Șef Serviciu Achiziții-Aprovizionare.

Structurile în cadrul cărora se află aceste posturi: CT BUS S.A., Direcția Tehnică
Durata C.I.M. și durata timpului de muncă: Nedeterminată, 8 ore/zi.
a) Documentele solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs:
• CV redactat în limba română și cerere de angajare (original);
• Act de identitate (copie simplă);
• Acte de studii/acte formare profesională (copie simplă) precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de societate;
• Documente doveditoare ale activității (carnet de muncă/adeverințe vechime/extras Revisal - copie simplă);
• Cazier judiciar (original);
• Adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare (original), eliberată cu cel mult 2 luni anterior derulării concursului de către către unitățile abilitate;
Locul de depunere a dosarului de concurs: Sediul CT BUS S.A Constanța – Serviciul Resurse Umane Salarizare
Datele de contact ale persoanei care asigură secretariatul comisiei de concurs:
Nume și prenume: Popa Gabriela Niculina
Telefon: 0241/618581, interior Birou Resurse Umane

b) Condițiile generale necesare ocupării postului:
▪ cetățenie română;
▪ cunoașterea limbii române, scris și vorbit;
▪ vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
▪ stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate cu cel mult 2 luni anterior derulării concursului;
▪ candidatul să nu fi fost condamnat definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar l-ar face incompatibil cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
c) Condițiile specifice:
▪ Studii: Superioare, absolvite cu diplomă de licență;
▪ Experiență: Minim 7 ani în activități similare;
▪ Certificat calificare: Manager Achiziții;
▪ Cunoașterea legislației specifice activităților de achiziții publice și aprovizionare;
▪ Capacitate organizatorică și decizională;
▪ Abilități de negociere și comunicare;
▪ Cunoașterea unei limbi de circulație internațională.

d) Tipul probelor de concurs, data, locul si ora desfășurării acestora:
Nr.
crt.
Tipul probeiLocul desfășurăriiDataOra începerii
1Proba scrisăSediul CT BUS S.A.09.03.202209:30
2InterviulSediul CT BUS S.A.14.03.202209:30

Bibliografia:

- Legea nr. 99/2016 privind achizițiile sectoriale;
- Hotărârea Guvernului nr. 394/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/acordului-cadru din Legea nr. 99/2016 privind achizițiile sectoriale;
- Legea nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor;
- Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile;
- Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanții și răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenților economici, autorităților sau instituțiilor publice;
- Managementul aprovizionarii si desfacerii – Editura economica, Bucuresti,2004, Gh. Basanu, M. Pricop;
- Managementul aprovizionarii organizatiei in Abordari moderne in managementul si economia organizatiei, vol.2, Editura Economica, 2003, Gh. Basanu, M. Pricop;
- Normarea tehnica a consumurilor si a stocurilor de materiale, OID-MAGF, Bucuresti, 1985, Gh. Basanu, M.Parjol;
- Contractul de servicii publice nr.215993/01.11.2021 aprobat prin HCL 362/2021 http://www.primaria-constanta.ro/consiliul-local/hotarari-de-consiliu.

e) Calendarul de desfăşurare a concursului:
Nr.
crt.
Tipul probeiTermene
1Depunerea dosarelor de concurs04.03.2022, ora 15:00
2Datele de desfăşurare a probelor de concursConform lit. d)
3Termenul în care se afişează rezultatele pentru proba scrisă/practicaMaxim 1 zi după susținerea probei scrise
4Data la care se afişează rezultatele pentru interviu14.03.2022
5Termenul în care se pot depune contestaţiileMaxim 1 zi lucrătoare de la afișarea rezultatelor probei scrise
6Termenul în care se afişează rezultatele finale14.03.2022

Serviciul Resurse Umane

vineri, 18 februarie 2022



17Feb.2022

Angajări - Gestionar Depozit

ANUNȚ
privind concursul pentru ocuparea postului vacant de
Gestionar Depozit cod C.O.R.: 432101

Numărul și nivelul posturilor scoase la concurs: 1 post de execuție
Denumirea postului pentru care se organizează concursul: Gestionar Depozit.

Structurile în cadrul cărora se află aceste posturi: Compartiment Magazii-Depozite, Serviciul Achiziții-Aprovizionare, Direcția Tehnică
Durata C.I.M. și durata timpului de muncă: Nedeterminată, 8 ore/zi.
a) Documentele solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs:
• CV redactat în limba română și cerere de angajare (original);
• Act de identitate (copie simplă);
• Acte de studii/acte formare profesională (copie simplă) precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de societate;
• Documente doveditoare ale activității (carnet de muncă/adeverințe vechime/extras Revisal - copie simplă);
• Cazier judiciar (original);
• Adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare (original), eliberată cu cel mult 2 luni anterior derulării concursului de către către unitățile abilitate;
Locul de depunere a dosarului de concurs: Sediul CT BUS S.A Constanța – Serviciul Resurse Umane Salarizare
Datele de contact ale persoanei care asigură secretariatul comisiei de concurs:
Nume și prenume: Dumitru Ligia
Telefon: 0241/618581, interior Birou Resurse Umane

b) Condițiile generale necesare ocupării postului:
▪ cetățenie română;
▪ cunoașterea limbii române, scris și vorbit;
▪ vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
▪ stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate cu cel mult 2 luni anterior derulării concursului;
▪ candidatul să nu fi fost condamnat definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar l-ar face incompatibil cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
c) Condițiile specifice:
▪ Studii: Medii, absolvite cu diplomă de bacalaureat;
▪ Experiență: Minim 5 ani în activități similare; ▪ Respectarea regimului garanțiilor obligatorii și suplimentare prevăzute de Legea 22/1969 (reținerea lunară a unei cote de 10% din salariu, până la concurența sumei reprezentând trei salarii, precum și instituire ipotecă pe un imobil sau teren în favoarea CT BUS S.A.);
▪ Abilități de calcul și rationament numeric;
▪ Capacitate de analiză (stocuri și mișcarea materialelor);
▪ Cunoașterea pachetului MS Office;
▪ Constituie avantaj: studiile superioare, cunoștințe operare ERP.

d) Tipul probelor de concurs, data, locul si ora desfășurării acestora:
Nr.
crt.
Tipul probeiLocul desfășurăriiDataOra începerii
1Proba scrisăSediul CT BUS S.A.10.03.202210:00
2InterviulSediul CT BUS S.A.15.03.202210:00

Bibliografia:

- Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile;
- Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanții și răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenților economici, autorităților sau instituțiilor publice.
- Managementul aprovizionarii si desfacerii – Editura economica, Bucuresti,2004, Gh. Basanu, M. Pricop;
- Normarea tehnica a consumurilor si a stocurilor de materiale, OID-MAGF, Bucuresti, 1985, Gh. Basanu, M.Parjol;
- Contractul de servicii publice nr.215993/01.11.2021 aprobat prin HCL 362/2021 http://www.primaria-constanta.ro/consiliul-local/hotarari-de-consiliu.

e) Calendarul de desfăşurare a concursului:
Nr.
crt.
Tipul probeiTermene
1Depunerea dosarelor de concurs04.03.2022, ora 15:00
2Datele de desfăşurare a probelor de concursConform lit. d)
3Termenul în care se afişează rezultatele pentru proba scrisă/practicaMaxim 1 zi după susținerea probei scrise
4Data la care se afişează rezultatele pentru interviu15.03.2022
5Termenul în care se pot depune contestaţiileMaxim 1 zi lucrătoare de la afișarea rezultatelor probei scrise
6Termenul în care se afişează rezultatele finale15.03.2022

Serviciul Resurse Umane

joi, 17 februarie 2022



Pagina 66 din 82« Știri mai noi1 ... 6465666768 ... 82Știri mai vechi »