Știri - Angajări, cariere

Pagina 32 din 82« Știri mai noi1 ... 3031323334 ... 82Știri mai vechi »



31Iul.2023

Angajări - Auditor intern in sectorul public

ERATA LA ANUNȚUL
privind concursul pentru ocuparea postului vacant de
Auditor intern in sectorul public

Numărul și nivelul posturilor scoase la concurs: 1 post execuție;
Denumirea postului pentru care se organizează concursul: Auditor intern in sectorul public

Structurile în cadrul cărora se află aceste posturi: CT BUS S.A.-Compartiment Audit public intern
Durata CIM și durata timpului de muncă: Nedeterminata, cu durata timpului de munca de 8 ore/zi, 40 ore pe saptamana
a) Documentele solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs:
• CV redactat în limba română (original);
• Cerere de ȋnscriere la concurs (original);
• Act identitate (copie simplă+original);
• Acte de studii/acte formare profesională (copie simplă+original), precum și alte documente care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului;
• Documente doveditoare ale activității: carnet de muncă-copie simplă+original/extras Revisal care să conțină nr. de înregistrare, semnătura și stampila emitentului sau, după caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă, meserie și/sau specialitatea studiilor - copie simplă+original);
• Cazier judiciar (original);
• Adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare (original), eliberată cu cel mult 2 luni anterior derulării concursului de către unitățile abilitate.
Locul de depunere a dosarului de concurs:
Sediul CT BUS SA Str. Industrială nr. 8 Constanța–Serviciul Resurse Umane-Salarizare
Telefon: 0241-618.581 interior 401, email: resurseumane@ctbus.ro

b) Condițiile generale necesare ocupării postului:
▪ are cetățenie română, cetățenie a altor state (ȋn condițiile legii) și domiciul ȋn România;
▪ cunoașterea limbii română, scris și vorbit și/sau alta limbă de circulație internațională (EN);
▪ vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
▪ capacitate deplină de exercițiu;
▪ stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate cu cel mult 2 luni anterior derulării concursului;
▪ candidatul să nu fi fost condamnat definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care l-ar face incompatibil cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
c) Condițiile specifice:
• Studii: Studii universitare de licenta in domeniul economic sau drept;
• Experienta: - minim 3 ani in specialitatea studiilor;
• Constituie avantaj experienta atestata in domeniul audit public intern;
• Certificat de absolvire a unui program de initiere/perfectionare/specializare pentru ocupatia de auditor intern in sectorul public
• Avizul obtinut de candidat pentru functia de auditor intern de la Serviciul Public de Audit Intern din cadrul Primariei Municipiului Constanta;
Candidatul trebuie să depună la dosarul de concurs avizul structurii de audit constituită la nivelul organului ierarhic superior Serviciul Audit Public Intern din cadrul Primăriei Municipiului Constanța.
Pentru obținerea avizului candidatul va depune la sediul Serviciului Audit Public Intern un dosar care va cuprinde următoarele documente:
- curriculum vitae;
- declarație privind respectarea prevederilor art.22 din Legea 672/2002, referitoare la incompatibilitățile auditorilor publici interni;
- o lucrare în domeniul auditului public intern;
- 2 scrisori de recomandare de la persoane cu experiență în domeniul auditului public intern.

d) Tipul probelor de concurs, data, locul si ora desfășurării acestora:
Nr.
crt.
Tipul probeiLocul desfășurăriiDataOra începerii
1Proba scrisaSediul CT BUS S.A.30.08.202309:00
2InterviulSediul CT BUS S.A.01.09.202309:00

e) Calendarul de desfăşurare a concursului:
Nr.
crt.
Tipul probeiTermene
1Depunerea dosarelor de concurs 28.08.2023
2Selectia dosarelor de concurs 29.08.2023
3Termenul în care se afişează rezultatul pentru proba scrisă 30.08.2023 ora 16:00
4Termenul în care se pot depune contestaţiile pentru proba scrisa 31.08.2023 ora 16:00
5Termenul în care se afişează rezultatele pentru interviu 01.09.2023 ora 16:00
6Termenul in care se afiseaza rezultatul final04.09.2023 ora 16.00

f) Bibliografie:
1. Legea 672/2002 privind auditul public intern, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Hotararea nr 1086/2013 pentru aprobarea Normelor generale privind exercitarea activitatii de audit public intern;
3. Ordinul 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publice;
4. Ordonanta de urgenta nr 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice;
5. Legea societatiilor comerciale nr 31/1990;
6. Legea contabilitatii nr 82/1991, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. Legea 227/2015 privinf Codul Fiscal si normele de aplicare a acestuia cu modificarile si completarile ulterioare;
8. Ordinul 1802/2014 pentru aprobarea Reglementarilor contabile privind situatiile financiare anuale anuale individuale si situatiile financiare anuale consolidate;
9. Ordinul 2634/2015 privind documentele financiar contabile;
10. OMFP nr 923/2014 privind aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu cu modificarile si completarile ulterioare;
11. Hotararea nr 1151/2012 pentru aprobarea Normelor metodologice privind modul de organizare si exercitare a controlului financiar de gestiune;
12. Legea nr 53/2003 – Codul Muncii ( actualizata si modificata);
13. Legea nr 99/2016 privind actizitiile sectoriale cu modificarile si coompletarile ulterioare
g) Beneficii:
◦ vouchere de vacanță, în condițiile legii;
◦ tichete de masa ;
◦ spor de vechime;
◦ alte zile libere stabilite conform CCM al CT BUS SA
◦ alte drepturi stabilite conform CCM (se vor comunica la angajare)

luni, 31 iulie 2023



19Iul.2023

Angajări - Cadru tehnic PSI

ANUNȚ
privind concursul pentru ocuparea postului vacant de
Cadru tehnic PSI

Numărul și nivelul posturilor scoase la concurs: 1 post executie;;
Denumirea postului pentru care se organizează concursul: Cadru tehnic PSI – Cod COR- 541902

Structurile în cadrul cărora se află aceste posturi: CT BUS S.A. – Birou SSM - SU;
Durata CIM și durata timpului de muncă: Nedeterminată/ 8 h
a) Documentele solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs:
• CV redactat în limba română (original);
• Cerere de ȋnscriere la concurs (original);
• Act identitate (copie simplă+original);
• Acte de studii/acte formare profesională (copie simplă+original), precum și alte documente care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului;
• Documente doveditoare ale activității: carnet de muncă-copie simplă+original/extras Revisal care să conțină nr. de înregistrare, semnătura și stampila emitentului sau, după caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă, meserie și/sau specialitatea studiilor - copie simplă+original);
• Cazier judiciar (original);
• Adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare (original), eliberată cu cel mult 2 luni anterior derulării concursului de către unitățile abilitate.
Locul de depunere a dosarului de concurs:
Sediul CT BUS SA Str. Industrială nr. 8 Constanța–Serviciul Resurse Umane-Salarizare
Telefon: 0241-618.581 interior 401, email: resurseumane@ctbus.ro

b) Condițiile generale necesare ocupării postului:
▪ are cetățenie română, cetățenie a altor state (ȋn condițiile legii) și domiciul ȋn România;
▪ cunoașterea limbii română, scris și vorbit și/sau alta limbă de circulație internațională (EN);
▪ vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
▪ capacitate deplină de exercițiu;
▪ stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate cu cel mult 2 luni anterior derulării concursului;
▪ candidatul să nu fi fost condamnat definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care l-ar face incompatibil cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
c) Condițiile specifice:
Studii: Medii;
Domeniul studiilor: Tehnice;
Experienta: minim 3 ani în specialitatea postului;
Curs de pregătire în domeniul PSI; • Cunoștințe de operare/programare pe calculator: curs Microsoft Office-nivel mediu;
Capacitate de planificare, organizare și control;
Capacitate foarte buna de comunicare și relationare;
d) Tipul probelor de concurs, data, locul si ora desfășurării acestora:
Nr.
crt.
Tipul probeiLocul desfășurăriiDataOra începerii
1Proba scrisăSediul CT BUS S.A.03.08.202310:00
2InterviuSediul CT BUS S.A.07.08.202310:00

e) Calendarul de desfăşurare a concursului:
Nr.
crt.
Tipul probeiTermene
1Depunerea dosarelor de concurs01.08.2023 ora 12
2Selecția dosarelor de concurs02.08.2023 ora 10
3Termenul în care se afişează rezultatele pentru selecția dosarelor02.08.2023 ora 16
4Termenul în care se afişează rezultatele pentru proba scrisă03.08.2023 ora 16
5Termenul în care se pot depune contestatiile pentru selecția dosarelor și proba scrisaMaxim 1 zi lucrătoare dupa afișarea rezultatelor fiecărei probe
6Termenul în care se afiseaza rezultatele pentru interviu07.08.2023 ora 16
7Termenul în care se afişează rezultatele finale09.08.2023 ora 16

f) Bibliografia
• Legea 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor;
• O.M.A.I. 163/2007 pentru aprobarea Normelor generale de aparare impotriva incendiilor;
• Ordinul nr.138/2015 pentru aprobarea Normelor tehnice privind utilizarea, verificarea, reincarcarea, rapararea si scoaterea din uz a stingatoarelor de incendiu;
• Ordinul nr.211/2010 pentru aprobarea Dispozitiilor generale de aparare impotriva incendiilor la ateliere si spatii de intretinere si reparatii;
• Ordinul nr.262/2010 privind aprobarea Dispozitiilor generale de aparare impotriva incendiilor la spatii si constructii de birouri;
• Ordinul nr.712/2005 pentru aprobarea Dispozitiilor generale privind instruirea salariatilor in domeniul situatiilor de urgenta;
g) Beneficii:
• vouchere de vacanță, în condițiile legii;
• tichete de masă;
• spor de vechime, spor de suprasolicitare;
• zile suplimentare la concediul de odihna;
• alte zile libere stabilite conform CCM al CT BUS SA;

miercuri, 19 iulie 2023


Pagina 32 din 82« Știri mai noi1 ... 3031323334 ... 82Știri mai vechi »